Home

HP Consult

Uw hulp bij administratief en financieel werk

Adres

Frère Gregoirestraat 8

8210 ZEDELGEM

Uw hulp bij administratief en financieel werk




HP Consult biedt een flexibele oplossing aan zelfstandigen, vrije beroepen, bedrijven en organisaties voor het uitvoeren van financieel en administratief werk.


Wil u hiervoor geen personeel aanwerven maar is het toch teveel om het allemaal zelf te doen?

HP Consult zorgt voor extra administratieve ondersteuning door werk uit handen te nemen waardoor u en/of uw medewerkers zich kunnen toeleggen op de kerntaken die belangrijk zijn voor uw onderneming of organisatie. 


Bekijk zeker het aanbod en ontdek dat we verder gaan dan het klassieke werk.


Particulieren kunnen beroep doen op de diensten van professional organizer.


Onze ervaring

20

20 jaar ervaring

 

Meer dan 20 jaar ervaring in verschillende functies. U profiteert ten volle van deze brede kennis die bij u wordt ingezet.

6

Ervaring in verschillende functies

 

  • interne boekhouding
  • accountancy & audit
  • rechterhand afdelingshoofd
  • subsidie-adviseur
  • kredietanalist - risk underwriter
  • zaakvoerder groothandel

Aanbod

01

Interne boekhouding

 

Hulp bij het inboeken van uw aan- en verkoopfacturen, bank- en kasverrichtingen, diversen dagboek enz.

04

Openbare aanbestedingen

 

Registratie van uw bedrijf, instellen van alerts bij interessante aanbestedingen, hulp bij opstellen van dossier om mee te dingen.

02

Administratie

 

Administratieve hulp in de breedste zin van het woord. 

05

Ondersteuning bedrijfsleiding 

 

Wij helpen meedenken bij complexe vraagstukken.


03

Financieel - analytische opdrachten

 

Financiële analyses van uw eigen cijfers, de cijfers van uw klanten, prospects en leveranciers.

06

Professional Organizer - Opruimcoach

 

Orde creëren in uw woon- of werkomgeving en u methodes aanleren om overbodige rommel en chaos uit uw leven te bannen.